Friday, July 24, 2009

Apa Kes............!

Aku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan batu yang sepatunya turun kat Jepun ngan Bulgaria jatuh atas kepala aku.......

Doooonngggg!!!!! bedegung ! kepala hotak bila ader surat atas meja .....siap highlight nama aku BESAR2.... ayat tu lebih kurang....macam nie la

"Adalah dengan segala hormatnya" ayat biasa dalam surat rasmi

"Dengan ini Tuan/Puan dilantik sebagai KEM KOMANDAN untuk KURSUS ALP PUM......bla bla bla.....

Apa kes .... Kursus pakai Kem Komanden segala..... ntah malas nak ambik tau....hari nie bagi memo hari nie jugak buat mesyuarat..... sapa ngajor....! Macam nak berak plak.....time tu nak terkeluar baru teradak nak cari jamban........ Hampeh...!

Ahhhhh.... lebih baik balik layan anak isteri.....yang dah 7 tahun aku cuma bleh jumpa 4 kali sebulan...... Lu pikir la sendiri.......( pinjam trademark nabil kejap esok aku pulang balik.. )

2 comments:

Che Hassan said...

jgn jadikan ia punca untuk lu belah awal

Azlan (Cheotot) said...

bukan belah....awal... pidah cepat....dalam ertikata sebenar....

ESPN's Hot News

Yang Tengok Blog Den...